Кол-центр Херсонобленерго
0552-48-06-20, 0552-48-06-06

Центр з обслуговування споживачів завжди іде назустріч абонентам

August 22, 2018

Одним із підрозділів АТ «Херсонобленерго», який найбільше проводить безпосереднє спілкування з клієнтами, є Центр з обслуговування споживачів електричної енергії.

Центр приймає абонентів Товариства з Херсона та Білозерського району за двома адресами у Херсоні: вул.Пестеля,5 (одноповерхова будівля навпроти гімназії №6) та вул.Перекопська,178.

ЦОС надає херсонцям широкий спектр послуг:

  • Стан рахунка
  • Видача копії рахунку за спожиту електроенергію;
  • підключення\ відключення абонентів;
  • оформлення та зняття  пільг
  • проведення позачергових техперевірок розрахункових засобів обліку;
  • прийом заявок з приводу ремонту чи заміни приладів обліку, шафи ЗКУ або самого автоматичного вимикача у зв’язку з виходом з ладу;
  • перерахунки;
  • занесення показників лічильників;
  • зняття контрольних показники приладу обліку для проведення перерахунку;
  • прийом документів для укладення договорів;
  • видача калькуляції з повторного підключення\відключення;
  • встановлення багатофункційного лічильника по “зеленому тарифу” або диференційованим за зонами доби.

У ЦОСі №1 для допомоги споживачам електроенергії працюють 12 операторів, а саме: адміністратори, рахівники , спеціалісти відділу договорів та канцелярії.

Начальник Центру з обслуговування споживачів електроенергії Тетяна Шереметьєва наголошує, що аби зекономити час, херсонці можуть передавати показники лічильника через сайт «Херсонобленерго»:

«Згідно нового кодексу комерційного обліку електричної енергії  аби уникнути розбіжностей у нарахуваннях за використану електроенергію та одержати рахунок за фактично спожитий обсяг, необхідно зчитувати показники лічильника  на перше число календарного місяця та передавати показники з1 по 4 число календарного місяця ,тому Ми усіх закликаємо передавати свої показники на початок місяця, включно до 4 числа кожного місяця через сайт, або в автоматичному режимі по телефону 316-316. Якщо буде якась невідповідність, ми за «гарячими слідами» зможемо з'ясувати та виправити непорозуміння. 

Крім цього, нещодавно ми встановили термінал, де також можна заносити контрольні показники та отримати рахунок на сплату не чекаючи оператора».

За місяць Центр відвідують у середньому 11 тисяч абонентів, які найчастіше звертаються до операторів з питань стану рахунка , передачі показників лічильника, технічних заяв, заяв по підключенню\відключенню. Рідко, але зустрічаються і «нестандартні» запити на роботи що проводить Товариство ,тому споживачу надаємо консультації та напрямок дій для вирішення питань.

Якою б злагодженою не була робота працівників ЦОСу, іноді спрацьовує «людський фактор», який викликає певні непорозуміння, говорить начальник Центру №1 Тетяна Шереметьєва:

«Були проблеми з порозумінням із клієнтами через тарифи. Наприклад, за період з 2015 по 2017 рік п'ять разів змінилися тарифи, деякі споживачі просто не встигали відстежувати їх та місяцями платили за старими нормами. У результаті на рахунках збиралися досить великі борги, через які абонентам відключали подачу електроенергії.

Зараз же, у порівнянні із 2015, 2016, 2017 роком, кількість нарікань відвідувачів набагато зменшилась. Якщо раніше було що під Центром збиралися групи незадоволених клієнтів, то зараз таких ситуацій у нас немає. Більшість відвідувачів задоволені електронною чергою. Багато людей, які дякують за роботу».

Свою вдячність абоненти висловлюють не лише на словах, а й у письмовому вигляді. В одному із останніх листів жителька міста відзначає доброзичливе ставлення до клієнтів адміністратора ЦОСу Світлани Розум.

«Хочу висловити подяку за уважне ставлення до абонентів і доступність наданої інформації адміністратору Розум Світлані Сергіївні», - пише херсонка.

Перевірити сервіс та звернутися за довідкою до Центру з обслуговування споживачів електроенергії можна за телефоном: (0552) 48-03-77.

Фото на сторінці Фейсбук 

 

Нагору